Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2012

καλο τρεξιμο ;)

Αν με ρωτουσες για τις καθαρες δευτερες των
παιδικων μου χρονων η πρωτη λεξη που θα
σκεφτομουν θα ηταν "τρεξιμο"
Απεναντι απ το σπιτι της γιαγιας ειχε ατελειωτα
χωραφια και εκει πετουσαμε τους αετους που φτιαχναμε.
Κι οταν πια τελειωνε το νημα εδενα την ακρη σ ενα
ξυλο,εριχνα μια ματια στον χαρταετο και διχως
να το πολυσκεφτομαι το αφηνα...
...πως να σου περιγραψω τη χαρα μου
οταν αφηνα ελευθερο το χαρταετο και να βλεπω
το ξυλαρακι που εδενα να το τραβαει πεεεερα...
Κι οταν πια απομακρυνοταν για τα καλα επαιρνα
μια βαθια ανασα και ετρεχα να το προλαβω!
Τι λαχανιασμα Θεε μου και τι αγωνια αν θα
το φτασω...
Ειχα ξεχασει αυτη την αναμνηση και τη θυμηθηκα
χτες στον εσπερινο της συγνωμης...αναρωτιομουν για
ποια πραγματα τρεχει πια η καρδια μου...
καλο τρεξιμο ψυχη μου!

Καλη Σαρακοστη σε ολους μας!

9 σχόλια:

Άστρια είπε...

:)
αλήθεια έχεις τόσο δίκηο Νηφάλια Μέθη μου..να είσαι καλά.

όμως και κάποιος χαρταετός και κάποιο όνειρο, πάντα θα υπάρχει στον ουρανό συνδεδεμένο με ένα λεπτό νήμα με την καρδιά και που ν' αξίζει το τρέξιμο.

φιλάκια πολλά
καλή Σαρακοστή

ολα θα πανε καλα... είπε...

Ωραία,που τα λες!
Καλή Σαρακοστή,φιλιά!

anima είπε...

ξέρει καλά για ποιά..

και θα στα "φανερώσει"

την κατάλληλη στιγμή..

αν και κατά βάθος κι εσύ τα ξέρεις πια..

καλή σαρακοστή
φιλί

Σεβάχ ο Θαλασσινός είπε...

Καλή Σαρακοστή!

Άιναφετς είπε...

Καλή εσωτερική Άνοιξη, γιατρέ μου...ή καλή Σαρακοστή, όπως το νοιώθει η καρδιά μας!
ΑΦιλάκια πολύ τρυφερά! :))

Ανώνυμος είπε...

Καλή Μεγάλη Σαρακοστή!
Δύναμη Κυρίου στον αγώνα σου.

123
:) :) :)

roadartist είπε...

Είδα σήμερα την παράσταση της Α.Παπάζογλου (που μου είχες πει για αυτήν) και σε θυμήθηκα! Συγκινητική και ένα μάθημα της ιστορίας...
Ελπίζω να είσαι καλά,
καλό βράδυ!

roadartist είπε...

μα ακόμη;;;;;;; :)

Άιναφετς είπε...

Που είσαι γιατρέ μου;
Εύχομαι όλα να είναι "κατ' ευχήν"...

ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια τρυφερά!