Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

τα Χριστουγεννα του καλοκαιριου μου

επεστρεψα

για λιγες μερες,στην καρδια του Ηλιου μου,στο πατρικο μου..

Καποιοι τοποι απλα σε ξεκουραζουν και αγκαλιαζουν
τρυφερα τα καταβαθα σου...
και συ γαληνευεις, αφηνεις το τρεξιμο για λιγο και αναπαυεσαι.



και ειναι πιο ευκολο να κανεις βουτια εντος και να
ψηλαφησεις τα κυματα και τους κραδασμους της καρδιας σου



Απ τη μερα που ηρθα μια μισοτελειωτη προταση γυρνουσε


μες το μυαλο μου... "νιωθω λες και..."


Ξυπνουσα και κοιμομουν μ αυτες τις λεξεις διχως να μπορω


να τελειωσω την προταση...


ωσπου ενα απογευμα σαν οδηγουσα επιασα τον εαυτο μου


να σιγοτραγουδα...



"ζυμωνω 12 Χριστοψωμα λευκα,με της αγαπη τη μαγια


και ασπρο αλευρι...να τα μοιρασεις σε παιδακια γελαστα


να χουν να λενε για τη δοξα του Δεκεμβρη..."


...και βρηκα τις λεξεις μου...


νιωθω λες και ειναι Χριστουγεννα!


τι παραξενο ελεγα...και εψαχνα το γιατι...

Χθες πηγα στον ανθοπωλη και πηρα ενα μικρο γλαστρακι
βασιλικο να παω στη μητερα μου για καλο μηνα.
-Καλη Χρονια! μου λεει
-Καλη Χρονια?
-ναι σημερα ειναι κατι σαν πρωτοχρονια για την εκκλησια...

...πως συντονιζεται και ανασαινει η καρδια μας
μυστικα και σιωπηλα με τον Ουρανο της...


Καλη Χρονια!


14 σχόλια:

ξωτικό είπε...

Τι όμορφα που έδωσες την αίσθηση της γιορτής της ψυχής
Ξέσπασμα τρυφεράδας και...γαργαλητού η φωτογραφία με τα καλτσάκια σου !!!!!
Λοιπόν κι εγώ καλή χρονιά λέω τέτοια εποχή ,αλλά δεν ήξερα ...
χαμόγελο μεγάλο η φωτό με το κύμα (θα σου στείλω μια ολόιδια !!!!)
Απόλαυσε την μαννούλα !!!
φιλάκι με άρωμα βασιλικού !!!

Άιναφετς είπε...

Αν σου πω, πως μόλις χθες αγόρασα για μένα βασιλικό; και αυτό γιατί είχαν χαλάσει τα ποτιστικά όσο θα έλειπα διακοπές και δεν ήθελα να μου ξεραθεί!
Τώρα τον απολαμβάνω και χαίρομαι γιατί τα χριστού-γεννά χαρά...!!!

ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκι τρυφερό!

Margo είπε...

Καλή χρονιά στου Σεπτέμβρη το ξεκίνημα. Κατάλοιπο και από το σχολείο αυτή η αίσθηση.
Προχθές τα μικρά μου ζητούσαν το πολικό εξπρές. Καθόλου τυχαίο:-)

Όμορφα να περνάς

kovo voltes... είπε...

Βάλε όλα τα όνειρα σου μπροστά...Ώρα για ευχές που θα γίνουν αλήθεια...;)

Ανώνυμος είπε...

Καλή χρονιά λοιπόν! Όμορφες φωτογραφίες, μοσχοβόλησε ο βασιλικός σου!
AnD

elef είπε...

Εγω θα σου ευχηθω ο χειμωνας που θα ερθει να ειναι ο πιο ευτυχισμενος της ζωης σου....

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Καλή Χρονιά Μέθη μου, και μάλιστα: κάθε μέρα είναι Χριστούγεννα, όπως κάθε μέρα είναι: Ανάσταση!

Φιλιά

Νηφάλια Μέθη είπε...

ξωτικο μου...

εκεινα τα καλτσακια ειναι της βαφτιστικιας μου... :) ειμαστε στη φαση τωρα που μαθαινουμε πως κανουν τα ζωα...και αν την εβλεπες να ανοιγει τα χερακια της διαπλατα να μισοεκλεινει τα ματια και να ανοιγει να στομα για ν ακουστει ενα χχχχ λιονταρισιο θα γελουσες πολυ...

σημερα απ το πρωι σκεφτομουν τη μαμα της γιατι ειναι μερες της να γεννησει και οταν της τηλεφωνησα πηγε στο νοσοκομειο γιατι ηρθαν οι πονοι...καθομουν τωρα το βραδακι στο σαλονι και ξαφνικα ακουω ενα μπουμφφφφφφφφφ...ειχε σπασει ο σωληνας κατω απο το νεροχυτη...οταν ανοιξα το ντουλαπι και το ειδα ετσι να τρεχουν τα νερα να χει βραχει η πριζα του πλυντηριου και γω να πατω ξυπολυτη μες το νερο που ετρεχε μονο "Παναγια μου" ειπα και πηγα να κατεβασω τον γενικο....μετα οταν σκουπιζα τα νερα με πηραν τηλεφωνο να μου πουν οτι γεννησε η ελενη και ειναι καλα και το μωρακι...
γελουσα με τον συγχρονισμο του "σπασιματος των νερων"...το μωρακι που ηρθε...τη χαρα της κουμπαρας μου...χαιρομαι παρα πολυ...οπως και φοβηθηκα πολυ εκεινη τη στιγμη...ολα ζυμωμενα θα μου πεις ειναι μες τη ζωη μας...στα γραφω γιατι αν δεν μοιραζομαστε τις στιγμες μας τι απομενει?
ασε που απ οτι καταλαβα οι ματιες του καλοκαιριου μας ηταν κοινες :)

καληνυχτα!

Νηφάλια Μέθη είπε...

Αιναφετς μου!

απαλα και προσεκτικα...:) σε θυμηθηκα σημερα που πλημμυρισε το σπιτι...
και οταν μιλουσα το μεσημερι με τη μαμα μου και μου ειπε πως το βασιλικο δεν της ξερανε αν και το ειχε ολο το σ/κ μες το γραφειο αποτιστο της μου ηρθε στο μυαλο η αναρτηση σου με το "πως δινεις"...της ειπα ειναι που στο δωσα με αγαπη και γελουσε...

ΑΦΦΦΦΦΦΦΦ βρεγμενο,προσεκτικο και τρυφερο

Νηφάλια Μέθη είπε...

Margo μου

το πολικο εξπρες... :))
καλα λενε πως τα παιδια μας δειχνουν το δρομο..

καλη χρονια να χετε ολοι στην οικογενεια!
και ευχομαι να κυλησουν ολα κατ ευχην

ομορφο βραδακι!

Νηφάλια Μέθη είπε...

λες kovo voltes μου...μακαρι!

ειναι πολλα τα ονειρα στα σκαρια και γω φοβαμαι πως φευγουν οι μερες και χαζευω τη θαλασσα και τους οριζοντες...

ομορφο φθινοπωρο να χεις!
στολισμενο με δωρα

Νηφάλια Μέθη είπε...

AnD

καλη μας χρονια!
αναλαφρη και δημιουργικη...

σ ευχαριστω πολυ για το περασμα και πιο πολυ για την ευχη!

Νηφάλια Μέθη είπε...

elef μου...

ευχαριστω...και ευχαριστω και για την κινηση της καρδιας σου να αφησεις ευχες

κοιτα αν ειναι αυτος ο πιο ευτυχισμενος μετα ο επομενος? :)
μακαρι να βρισκει η καρδια πηγες χαρας και να χαριζεται σ αγαπη για ολους μας

χαρηκα που σε "ειδα" στο σπιτικο μου

Νηφάλια Μέθη είπε...

Ρεγγινα μου

μου θυμισες Ελυτη...πολλα δεν θελει ο ανθρωπος ναν ακακος,να ναι ημερος.....Χριστουγεννα κι Ανασταση...

τυχεροι οσοι τα γευονται στις στιγμες της καθημερινοτητας τους...εγω νιωθω πως τα ψαχνω...αλλα και η διψα ενα βαθμο υγειας και εναισθησιας τον εχει :)

στελνω αγκαλια μεγαλη και ενα ευχαριστω για το ταξιδι σε πατριδα αγαπημενη απ τις τελευταιες αναρτησεις...θελω παρα πολυ να παω σ εκεινους τους τοπους και χαιρομαι που τα μοιραζεσαι...

φιλι φιλι!