Σάββατο 11 Ιουνίου 2011



Posted by Picasa

13 σχόλια:

stalamatia είπε...

Nηφάλια μου Καλό Σαβατοκυρίακο!!
Η Μαίρη Πόππινς ;;

Margo είπε...

θα μπορούσε να είναι εικονογράφηση παραμυθιού, από αυτά που αφήνουν την πιο γλυκιά αίσθηση.. αυτή της αγάπης.

Καλό σου ξημέρωμα Νηφάλια μέθη μου:)

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Μου θύμισε Marc Chagall ..
Πολύ ωραίο και ευφάνταστο!

Καλή Πεντηκοστή

Ανώνυμος είπε...

Απίστευτα γλυκό κ παραμυθένιο!!!!!
Μπράβο νηφάλια μέθη!

kovo voltes... είπε...

Πολύ όμορφο...Πειράζει που το 'τσίμπησα'?? ;)))

Άιναφετς είπε...

Ξέρεις πόσο μου αρέσουν οι ζωγραφιές... ειδικά αυτές που δεν παίρνουν τίτλο και δείχνουν πως η γιατρός μας, έχει χαρά, μουσική, παρεούλα και Αγάπη γύρω της!
Καλό καλοκαιράκι ανάλαφρο! ΑΦ! :))

Νηφάλια Μέθη είπε...

Σταλαματια μου!

δεν την σκεφτηκα καθολου την Μαιρη Ποππινσ αν και παιδι ηταν μες την αγαπημενες ταινιες...αλλα θα μου πεις ομπρελα να πετα και να μην θυμιζει Ποππινσ δεν λεει :)

σ ευχαριστω για το περασμα
και συ να περνας ομορφα ευχομαι!

Νηφάλια Μέθη είπε...

Margo μου

χαιρομαι που γεννησε τετοια αισθηση...

ομορφο απογευμα να χεις
οσο γινεται αναλαφρο..!

Νηφάλια Μέθη είπε...

χαιρομαι που σ αρεσε Ρεγγινα μου

αν και η ιδεα ειναι απο παιδικο βιβλιο δεν ειναι καθαρα δικη μου απλα την αλλαξα λιγο και εβαλα και τις νοτες να τη νιωσω δικη μου :)

ολοφωτη ευχομαι!

Νηφάλια Μέθη είπε...

ολοδικο σου kovo voltes :)

Νηφάλια Μέθη είπε...

φιλε ανωνυμε προσπερασα κατα λαθος το σχολιο σου...

σ ευχαριστω πολυ!

χαιρομαι που σ αρεσε

Νηφάλια Μέθη είπε...

Άιναφετς μου

ευχαριστω που χαιρεσαι στη σκεψη της δικης μου χαρας...
αυτο ειναι κομματακι αγαπης

ομορφο απογευμα!

Ανώνυμος είπε...

Πολυτάλαντη! Πολύ ωραία ζωγραφιά! Κάπως έτσι θα ήθελα να ταξιδεύω! :)

Théodora