Τετάρτη 7 Μαΐου 2008

έγινε γειτονάκι...!




δεύτερη γιασεμιά δεξιά στο χωριό








8 σχόλια:

M-meggie είπε...

Μέθυσα από το άρωμα πρωί πρωί.
Την καλημέρα μου

narrenschiff είπε...

Φέρτε μου δέκα κάμερες
και είκοσι ρεπόρτερς,
να βγω να πω τον πόνο μου
να σπάσουν οι καπότες!
Να ξεχυθούν τα σπέρματα
τ' αδικοσκοτωμένα,
γιατί σ'αγάπησα πολύ,
μα πιο πολύ εμένα!

Θα σας δω στο " πλοίο του
Ιερώνυμου Μπος"

Νηφάλια Μέθη είπε...

νότα μου,χαίρομαι!

και ευχαριστώ για την καλημέρα σου!
ηταν πράγματι μια μέρα αλλιωτικη,
είχαμε και μια καλοκαιρινη μπορα
με χαλάζι...ομορφιά

να σαι καλά!

και καλό βραδάκι ευχομαι

Νηφάλια Μέθη είπε...

narrenschiff,

σ ευχαριστώ!

να σαι καλα,καλό ξημέρωμα!

Αλεξάνδρα είπε...

Εχεις πρόσκληση για παιχνίδι.

Το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να γράψεις κάτι ιδιοχείρως και να το αναρτήσεις.

Τι λες; θα παίξεις;

Εύχομαι ναι! Θέλω να δω τον γραφικό σου χαρακτήρα σε ένα παιχνίδι με πολλές πολλές συμμετοχές!

Καλό βράδυ

Νηφάλια Μέθη είπε...

Αλεξάνδρα μου,

παιχνίδι???και βεβαια ειμαι μέσα!

σ ευχαριστώ πολύ πολύ για την προσκληση!!

να σαι καλά!

καλή σου μέρα!

Βίκυ είπε...

Και στη Βροχή και στον Ήλιο και ξανά και πάλι από την αρχή!

Καλή Δύναμη!

Νηφάλια Μέθη είπε...

σ ευχαριστώ πολύ βίκυ μου,

το τελευταιο καιρο όλο αυτο
λέω στον εαυτο μου..καθε στιγμή και νέα αρχη..ειναι και καποιες στιγμούλες που τα κάνουν όλα πιο
καθοριστικά.

είδα πριν λίγες μέρες τη χορωδια του Χαριτωνα..."το όνειρο ανηκει σ εμας και θα βγουμε απ αυτο όταν εμεις θελήσουμε,και όταν θέλουμε κάτι πάρα πολύ ο Θεός......ο Θεός βλέπει..!"

να σαι καλά και σ ευχαριστώ πολύ,
για όλα τα ομορφα και για οσα μας φέρνουν κοντα.

καλό βραδάκι!