Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011

Je veux toujours etre avec toi (θελω να μαι παντα μαζι σου)

"ερχονται δυσκολοι καιροι,


απ ολες τις μεριες θα μας χτυπανε


και θα αντεξουν μονο αυτοι


που μαθανε νωρις ν αγαπανε"
Σπανουδακης


Μοιραστηκα τη συναυλια του Σπανουδακη


μ ενα φιλαρακι που σταζει απ τα ματια του


φως ζυμωμενο τρυφερα με νοτες,ελπιδες


και εγνοια για ολους μας...



Οταν ηρθα σπιτι ειχα στο μυαλο μου συνεχως αυτη τη μελωδια



και καθισα στο πιανο...


μ αρεσε το πως κυλουσαν οι νοτες,


αλλα πιο πολυ με αγγιξαν οι στιχοι...


"παλι απ την αρχη για τις μερες που ακομα κυλουν
παλι απ την αρχη για τα λαθη που εδω θα σβηστουν
παλι απ την αρχη κι αν συγνωμη δεν θες να μου πεις
μη μιλας μονο αγκαλιασε με...



(κλικ για να μεγαλωσει και να φαινονται οι νοτες)


παλι απ την αρχη σε μια χωρα που αιμορραγει
παλι απ την αρχη μια κουβεντα ισως ειναι αρκετη
παλι απ την αρχη μιλησε μου μοναχα εσυ
μυστικες ωρες θυμισε μου


Οσα εχω παντα ητανε δικα σου
μα η ζωη μου πια δεν ειναι αρκετη
οι καλυτερες στιγμες μου ηταν κοντα σου
να τις ζησω θελω παλι απ την αρχη"

15 σχόλια:

kovo voltes... είπε...

Θα αντέξουν μόνο αυτοί που μάθανε νωρίς να αγαπάνε...χμμμ...μέσα είσαι. Και σ'αυτούς τους ανθρώπους και στη σκέψη μου...;)
*ηχογράφησε κάτι δικό σου και ανέβασε το, μπορείς?

Νηφάλια Μέθη είπε...

καλημερουδια φιλεναδα!

ειναι μια μερα σημερα ολοφωτη εδω στην αθηνα στολισμενη με χαμογελα ν αντιστεκεται στις συννεφιασμενες σκεψεις...

ηταν η εισαγωγη του προγραμματος του "ερχονται δυσκολοι καιροι..." και μ αγγιξε

σ ευχαριστω για τη σκεψη,ειναι το πιο πολυτιμο...να μαστε τυλιγμενοι με ευχουλες και σκεψεις αγαπημενων...

αυτο τον καιρο παιδευομαι ευχαριστα με το παταρι της ρεμπουτσικα

http://www.youtube.com/watch?v=0C0y3RFyYSM

αμα μου βγει καποια στιγμη θα το στειλω ν ανεβει μεχρι εσενα

φιλια με χαρα Κυριακης!

Roadartist είπε...

:))

Είσαι ένα υπέροχο πλάσμα. Με πραγματική, πολύ αγάπη. Γέμισε η ψυχή με γαλήνη εκείνο το βράδυ. Πολύ όμορφη βραδιά και το βιντεάκι σου θα το κρατήσω να θυμάμαι τη στιγμή! Σε ευχαριστώ!

"..ερχονται δυσκολοι καιροι,

απ ολες τις μεριες θα μας χτυπανε

και θα αντεξουν μονο αυτοι

που μαθανε νωρις ν αγαπανε"


Καλή Κυριακή,
στέλνω φιλιά με αγάπη :)

Άστρια είπε...

Απλά υπέροχα!
Όλα!
και το φιλαράκι σου μια ευλογία!

Πάντα να είσαι έτσι, φωτεινή τρυφερή ψυχούλα, και να χαίρεσαι ακουμπώντας σε όλα τα όμορφα της ζωής.

Να είσαι πάντα καλά!
φιλάκια πολλά
καλή εβδομάδα:)

ολα θα πανε καλα... είπε...

πολύ ωραία και τρυφερά αυτά τα λόγια...Όταν έρχομαι εδώ είναι σα να πίνω ένα ποτήρι δροσερό νερό μες στον καύσωνα.
Να είσαι πάντα καλά και να παραμείνουν τα μάτια και η ψυχή σου τόσο καθαρά για πάντα!
Καλημέρα!

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΝΤΑ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΒΡΑΔΙΕΣ!

Ανώνυμος είπε...

ΕΡΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ROADARTIST. ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ Κ ΟΙ 2 ΣΑΣ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ!

ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΗΤΑΝ! ΤΕΛΕΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΒΡΑΔΙΑ! (ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ ΠΑΝΩ ΣΧΟΛΙΟ, ΚΛΕΙΩ)

Ανώνυμος είπε...

¨... με χαρά Κυριακής!¨.
Να ξερες τί μου θύμισες τώρα και πόσα χρόνια ζητά να βρω μια τέτοια παρέα σαν εκείνη... Δεν έχει σημασία πού και πώς μα μοιραζόμασταν την χαρά της Κυριακής.

Νηφάλια Μέθη είπε...

@Roadartist μου

η χαρα μου ειναι διπλη μια για τις μελωδιες του σπανουδακη και μια που τα μοιραστηκαμε και ηξερα πως το χαιροσουν...

εκπλησσομαι παντα απο ομορφους ανθρωπους για την απλοτητα και την ταπεινωση που χει η καρδια τους...και το πως η ματια τους τα μορφοποιει ολα αφηνοντας τα στο ωραιο

ξερεις τι μ αρεσε πολυ περα απ τη συναυλια...οταν επιστρεφαμε στις θεσεις μας λιγο πριν ξεκινησει και βρηκαμε τη κυρια που της ειχα πει να προσεχει τη τσαντα μου να την κραταει απο το λουρακι...αυτη η αλληλεγγυη μεταξυ αγνωστων ειναι που θα στηριξει σ οτι φερει δυσκολιες στο μελλον...

εις το επανιδειν! :)

Νηφάλια Μέθη είπε...

χαμογελω Αστρια μου..!

δωρα τα νιωθω ολα απ τους ανθρωπους διπλα μου μεχρι τις στιγμουλες που παιζουν κυνηγητο διπλα μας

φιλια πολλα
...να περνας ομορφα κι ολογιομα

Νηφάλια Μέθη είπε...

@ολα θα πανε καλα

αυτη δεν ειναι η ουσια...να ξεδιψα ο ενας απο τη ψυχη του αλλου...και γω ετσι νιωθω..!

θα σου πω κατι που ειπε ο Σπανουδακης στη συναυλια του και γελασαμε πολυ...
θα αναρωτιεστε λεει γιατι οι τιτλοι στον καινουργιο δισκο ειναι στα γαλλικα...λοιπον οταν ημουν παιδακι ειχαμε στην οικογενεια πολλες θειες...θεια λιλα,θεια ταδε θεια ταδε...και αυτες οι θειες ηξεραν γαλλικα με αποτελεσμα οταν ηθελαν να πουν κατι μεταξυ τους που να μην τα καταλαβαιναν ολοι το ελεγαν στα γαλλικα...ετσι μεγαλωσα εγω και πιστευα οτι τα γαλλικα ειναι κομματι της ελληνικης γλωσσας που λεμε τα μυστικα μας ..
σ αυτη την αναμνηση των γαλλικων λοιπον...
:)

πως επηρεαζουν τα πρωτα μας χρονια ολη μας τη ζωη...
να σαι καλα ευχομαι και ολες οι δουλειες με τελος αισιο και ξεκουραστο!

Νηφάλια Μέθη είπε...

καλως βρεθηκαμε Κλειω!

σ ευχαριστω για το περασμα απ το λημερι μου :)

να σαι καλα μεσα σε μελωδιες ευχομαι!

Νηφάλια Μέθη είπε...

οι απροσμενοι συνειρμοι οταν οι λεξεις ειναι φορτωμενες αγαπη...

ομορφο απογευμα kovo voltes μου και ευχομαι στο επομενο στενο να καραδωκει μια παρεα ολογιομη "...χαρα Κυριακης"

Ανώνυμος είπε...

Είχα κι εγώ κάποτε μια παρέα που ζούσε την χαρά της Κυριακής κι όλο προσμένω να ξαναβρώ μια τέτοια κοινωνία.

Καλό βράδυ σε όλες τις ψυχούλες που ζούνε ήσυχα, με πίστη και καρτερικά μέσα σε αυτή τη μεγάλη και αχανή πόλη που είναι η Αθήνα.

Νηφάλια Μέθη είπε...

στο ευχομαι απο καρδιας...!

να ναι διπλα μας ανθρωποι που μας νιωθουν...μας καταλαβαινουν και μοιραζονται μαζι μας οχι μονο τις χαρες αλλα και τις λυπες ολων των ημερων

να σαι καλα ανωνυμη φιλη μου!
καλο ξημερωμα να χουμε :)