Τρίτη 13 Απριλίου 2010

καλη αρχη..! (και παλι και παλι ...)

Παει πολυς καιρος να γραψω τις σκεψεις μου
και το οτι εχω σιωπησει γενικοτερα το συνειδητοποιησα
μετα απο μια φαρυγγιτιδα που με κρατησε κυριολεκτικα
αφωνη για καποιες μερες μες την Μεγαλη Εβδομαδα.


Καταλαβα πως ενω θελω να δειχνω τρυφεροτητα και στοργη
στους ανθρωπους που με περιβαλλουν και να χουχουλιαζομαι
στις σκεψεις τους,
εχει καιρο να βαλω την δικη μου καρδια σε λεξεις.
Στραφηκα μεσα μου,να περπατω μες την ψυχη μου μ ενα
φαναρακι και ξεχναγα τουλαχιστον ν αφηνω υστερογραφα,
οτι ειμαι καλα..

...και να μαι... :)

Δεν θα γραψω οτι μου λειψατε γιατι τριγυρνουσα αθορυβα
αναμεσα στα μπλοκς,χαμογελουσα με τις αναρτησεις
των καρδιων...και γελουσα με τον εαυτο μου που οταν
τυγχαινε να σταματησω σε κανενα ξωκλησακι αναβα
ενα κερι και ψυθιριζα μεσα μου και ονοματα μπλοκερς

....μου ελειψε η επι-κοινωνια ομως... πολυ

Καλη αρχη λοιπον ψυχη μου....οπως στην πρωτη εντελως
αναρτηση
...
Καλη Αρχη (και παλι και παλι και παλι...)

18 σχόλια:

Margo είπε...

Εγώ είμαι σε φάση που θέλω να σιωπήσω. Κύκλους κάνουμε..
Καλή αρχή.. και πάλι:)
Την καλησπέρα μου!

Νηφάλια Μέθη είπε...

Margo μου,

Χριστος Ανεστη..!

ν ανασαινεις αγαπη ευχομαι μες το Φως εστω και αν σωπαινεις...

φιλια πολλα και ενα ομορφο απογευμα να χεις πολυ!

σ ευχαριστω για το περασμα

Δέσποινα είπε...

Καλή αρχή!... αλλά και καλή συνέχεια!... (και πάλι και πάλι)!!!

Χριστός Ανέστη! Εύχομαι πάντα Ανάσταση στις καρδιές και κάθε καλό!

logia είπε...

άπλά, χαίρομαι που είσαι εδώ!!!!

Άστρια είπε...

Νηφάλια Μέθη, φίλη μου, να είσαι καλά! Το ξέρω ότι μας σκέπτεσαι:)
Καλή καλή Αρχή .. "(και πάλι και πάλι...)"
Καλημέρα φαναράκι:)

ξωτικό είπε...

Mέσα στο δρόμο για την αγάπη ,είναι κι οι σιωπές οχι απλώς απαραίτητες αλλά κι επιβεβλημμένες ......
κι ένα έχω να πώ με κάθε σοβαρότητα



Γιούπιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Διαβάτης είπε...

Καλή αρχή , καλή συνέχεια , όπως θες . Φτάνει να αισθανόμαστε τη γλυκειά σου παρουσία .

Είσαι κι΄ εσύ στη δικιά μας φτωχή προσευχή .

Πολλή , πολλή αγάπη .

Θα περιμένω ...

Ανώνυμος είπε...

Χριστός ανέστη νηφάλια μέθη μου! Ξέρεις τι μου άρεσε πιο πολύ, αυτό το πάλι κ πάλι...
Αυτή η ευκαιρία του κ πάλι καλή αρχή... Σου δίνει πάντα μια γλυκιά παρηγοριά κ ελπίδα εκεί που όλα νομίζεις ότι έχουν χαθεί..
Καλή αρχή κ σενα λοιπόν!!!
Να σαι καλά πάντα κ σε ευχαριστούμε για τη σκέψη σου...
Δ.

Ανώνυμος είπε...

Χριστός Ανέστη χαρά μου .
Καλή αρχή .
Να είσαι πάντα καλά, κυρίως με τον ευατό σου.
πολλά φιλιά
ραχήλ

roadartist είπε...

kalispera

agkalia megali fili moy

Νηφάλια Μέθη είπε...

Δεσποινα μου..!

Αληθως ο Κυριος!

χαιρομαι που σε "ξαναβλεπω" στο λημερακι μου...

φιλακια πολλα και καλη δυναμη σ οτι και αν ασχολειται η καρδια σου τουτο τον καιρο

:)

Νηφάλια Μέθη είπε...

logia

...:)

σ ευχαριστω πολυ!

ομορφο απογευμα να χουμε
και μια Κυριακη...ολοφωτη!

Νηφάλια Μέθη είπε...

Αστρια μου,

:)) ευχαριστω
σε νιωθω εδω γυρω,με λιγες λεξεις να ξεκλειδωνεις αμυνες

φιλακια πολλα

Νηφάλια Μέθη είπε...

ξωτικο,

γελασα στ αληθεια μ εκεινο το ΓΙΟΥΠΙΙ... :)

να σαι καλα πολυ ταξιδιαρικο πλασμα που χαριζεσαι απλοχερα μες τις στιγμες σου...

σ ευχαριστω!

Νηφάλια Μέθη είπε...

Αργυρω μου,

σ ευχαριστω πολυ,απο καρδιας
και για ολα..

φιλουθκια ;)

Νηφάλια Μέθη είπε...

Δ. μου,

Αληθως Ανεστη!
εχεις δικιο...μια διαρκης ευκαιρια για βηματακια μες το αιωνιο Τωρα μας

φιλακια πολλα!
και καλη δυναμη σε ολα ευχομαι απο καρδιας :)

Νηφάλια Μέθη είπε...

Ραχηλ μου,
Αληθως Ανεστη :)

Χαρηκα παρα πολυ που σε "ειδα"
ευχομαι να σαι καλα και να ναι ολα αναλαφρα...

σε φιλω και σ ευχαριστω..

Νηφάλια Μέθη είπε...

Roadartist μου

μετα το "ατυχημα" δεν περιμενα να σε "δω"...και χαρηκα..
ευχομαι να νιωθεις γαληνη και αν πονας ο πονος να ναι απαλος.

ε και φιλαρακι μου απολαυσε το!
οσο γινεται...ακομα και τουτο βαφτισε το στη χαρα! :)

φιλι και αγκαλια μεγαλη