Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2009

τ' αποψινο φεγγαρι

6 σχόλια:

ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟΣ είπε...

Ευτυχώς, υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που σηκώνουν το κεφάλι να δουν το φεγγαρί!...

Τα φιλιά μου!

Διαβάτης είπε...

Τα μεγαλεία Του Θεού μπροστά στα μάτια μας , κι΄ εμείς τόσο τυφλοί για να τα εντοπίσουμε ...

Το είδα κι΄ εγώ το μαγικό , υπέροχο φεγγάρι , απόψε από την πρωτεύουσα .

Σ΄ ευχαριστούμε Κατερινάκι για την υπέροχη φωτόγραφία .
Σ΄ ευχαριστούμε , που μας ξυπνάς από το λήθαργο .

Να έχεις ένα όμορφο βράδυ , και μιαν υπέροχη πορεία προς το Πάσχα .
Αρχή Τριωδίου , σήμερα .

Την αγάπη μου .

kiki είπε...

Υπέροχο φεγγάρι!

Menelaos Gkikas είπε...

Χα χα χα καταπληκτικό!! Έχεις κι άλλο τέτοιο???

Άστρια είπε...

a real paper moon!

Πανέμορφο το φεγγάρι σου Νηφάλια Μέθη μου και η άλως!
Μας προδιαθέτει για όνειρα!

Πολλά φιλάκια καλή μου φίλη και καλή εβδομάδα :))

ολα θα πανε καλα... είπε...

εμείς του κρατάμε συντροφιά ή αυτό σε εμάς;